יבגני הובלות

שירותי אריזה לפני הובלה

חברת יבגני הובלות מציעה את שירותי אריזות של כל התכולת הבית, כולל פירוק קרטונים בדירה החדשה.
אריזה והובלת דירה היא משימה למקצוענים בעלי ניסיון בלבד, חברת יבגני הובלות, מתמחים בתחום הובלה ואריזה בצפון, אנו בעלי ניסיון וידע בכל הקשור להובלת דירות. 
אריזת דירה הוא מערך שמצריך חשיבה לוגיסטית ותכנון, בעת האריזה הצוות שלנו עושה שימוש באביזרים כגון קרטונים, ספוגים, ניירות דבק, חבלים וכל מה שנדרש להגנה על הרכוש.
הצוות מיבגני הובלות יתחיל לארוז את תכולת הבית בהתאם להנחיותיהם של בעלי הדירה, עבור כל פריט יותאם מארז המתאים לו וכך התהליך יהיה בטיחותי ונוח לכולם.

אחד הרגעים הקריטיים ביותר העומדים בפני כל מי שמבקש לעבור דירה הוא אריזת תכולת הבית והובלתו לדירה החדשה, אנו בחברת יבגני הובלות, מציעים לכם להשתמש בשירות של אריזה מלאה של כל הבית. 
אריזת תכולת דירה זאת משימה לא פשוטה כלל, אך למעשה ביצוע נכון של משימה זו דורש ידע ומערך לוגיסטי, הובלה כרוכה בהמון פריטים שונים שצריך להובילם מנקודה א' לנקודה ב', תארו לעצמכם עד כמה סיכוים גבוהים שחלק מהפריטים יפגעו במידה ולא יהיו באריזה מוגנת, שאנו כחברת הובלות מתחייבת לספק לכם.

אז חשוב להבין שהובלת דירה היא לא הכל, חשוב גם לתכנן היטב את האריזה של כל התכולה, אנו חברת הובלות אחראית ועם ניסיון רב שנוכל ללוות אתכם במארז מלא של דירה ולא רק בהובלה.  


לייעוץ ללא עלות, מלאו את הטופס

באילו אזורים אפשר לבצע את שירותי האריזה?

מה זה בעצם שירותי אריזה, זהו שירות אשר מספק לכם צוות מיומן אשר ידאג לארוז לכם את כל התכולת הבית לפני המעבר וההובלה לבית החדש.
כמובן ששירות זה מתבצע בבית הלקוח, במיומנות רבה, עם כל הציוד הנדרש כדי שהציוד והתכולת הבית שלכם לא יפגע. 

אנו מספקים את שירותי אריזה והובלה בכל הארץ

שירותי הובלה ואריזה בכרמיאל

שירותי הובלה ואריזה בקריות

שירותי הובלה ואריזה בחיפה

שירותי הובלה ואריזה בעכו

שירותי הובלה ואריזה בצפון