יבגני הובלות

שירות פירוק והרכבה

מעוניינים בפירוק והרכבה עם ההובלה?

שירותי פירוק והרכבה

פירוק והרכבה של של תכולת הבית הוא אחד השירותים המקצועיים המוצעים בחברת יבגני הובלות, חברת הובלות בעלת ניסיון וידע, מתמחה לא רק בביצוע הובלות לכל הארץ אלא גם בפירוק והרכבת ריהוט הבית.
מאיזה סיבה בעצם צריך לפרק את הריהוט? למה אי אפשר להוביל את הריהוט כפי שהוא? לפעמים כדי להוציא אותו מהבית אל הרכב שמוביל לדירה החדשה, צריך לפרקו, בעיקר בגלל גודלו ולמען נוחות ההובלה.
סיבה שניה שיכולה להיות שבגללה יש צורך לפרק את הריהוט או פינו לאשפה של אותו ריהוט.
בדרך כלל אם הסיבה של הפירוק הוא בגלל מעבר דירה, אנו דואגים להרכיב אותו בבית החדש, כדי שהלקוחות של יבגני הובלות לא יצטרו להתעסק עם ההרכבה באופן עצמאי, אנו דואגים להרכיב. במידה וסגרנו זאת מול הלקוחות שלנו.

שירותי פירוק והרכבה

לייעוץ ללא עלות, מלאו את הטופס

מה חשוב לדעת על פירוק והרכבה?

פירוק והרכבת רהיטים זהו שירות המותאם בצורה אינדיוידואלית לפי סוג הרהיטים או מערכות הריהוט להן נדרש הפירוק והרכבה.
אם הגעתם לעמוד זה, סימן שאתם חושבים על בחירת חברת הובלה שתוכל לספק לכם גם את השירות של פירוק והרכבה.
יבגני הובלות אכן מספקת שירות זה,  הובלה היא בהחלט כמעט חלק בלתי נפרד מפירוק והרכבה, בדרך כלל השירות של פירוקה והרכבה מתבצע במקביל להובלה, כדי להבטיח לכם בית מסודר מאורגן ככל האפשר, כדי שתוכלו לנוח ולהנות מהבית החדש לאחר ההובלה.

האם צריך לספק כלי עבודה או הדרכת הרכבה לריהוט לחברת הובלה?

הובלות בחיפה והרכבה

אין שום צורן בהספקת כלי עבודה ובטח לא הדרכה, ביבגני הובלות קיים צוות מיומן, עם מעל 10 שנות ניסיון, בכל מה שקשור לשירותי הובלה, פירוק והרכבה, 
לכן אין שום צורך שתסבירו או תספקו לחברת הובלות הדרכות כלשהן, בעצם מי שדורש הדרכות, מלכתחילה לא מומלץ לעבוד איתו, חברת יבגני הובלות, תדע לפרק ולהרכיב כל מה שיידרש, על הצד הטוב ביותר, כמו כן אין שום צורך באספקת כלי עבודה. המטרה של חברתנו היא כמה שפחות להטריח את הלקוחות שלנו בעת הובלת דירה.

הובלות בחיפה והרכבה